Geen enkel FORT IS onverwoestbaar…

En ? Wat brengt de toekomst ? ’t Jeukt hé… Ik vermoed dat iedereen wel eventjes nadenkt over de invloed van de financiële malaise op onze economie, en op de eigen zaak. Dat er veranderingen op komst zijn, is zeker. Er zijn blogs genoeg waar u de verschillende economische voorspellingen kan terugvinden. Wat mij vooral interesseert is niet alleen het toekomstig bestedingsgedrag van de consumenten, maar wel de keuzebepalende factoren voor zijn aankoop Jeux gonflables.

We kennen reeds vele jaren een groot vertrouwen in bekende merken. Heel vaak een blind vertrouwen zelfs. Met de val van FORTIS heeft dit vertrouwen een grote deuk gekregen. Ik vermoed dan ook dat consumenten kritischer zullen worden.     Pfff, lastiger… denkt u dan ?      Fout.     Want precies daar zitten alweer uitdagingen voor de kleinere handelaar : meer dan vroeger zal productkennis belangrijk zijn, maar ook eerlijke communicatie (ook de negatieve aspecten van een merk/product durven noemen). In tegenstelling tot de grote ketens die investeren in ‘Verleiden’, moet voor u ‘Vertrouwen‘ een sleutelwoord worden in uw communicatie.

Denk er eens over na…

Share