Naakt…

Dilemma… De Dietrich is een merk van ‘high-end’ keukentoestellen. Over de hele wereld genieten ze grote bekendheid (zie www.de-dietrich.com). Kent u het ?

Wellicht niet, en dat is het probleem. Importeur New Rovatec wil het dan ook zo snel mogelijk positioneren. De belangrijkste marketinginspanningen gaan dit jaar nog naar het uitbouwen en ondersteunen van de verkooppunten. Tegelijk wensen we af en toe een advertentie te voorzien in een ‘beter blad’, zoals bvb Knack. Aandacht trekken is dan ook de boodschap. De doelgroep is zowel vrouwen als mannen die ‘koken’ belangrijk vinden.

Titel : “Liefde voor koken. Dat herken je”.

Hieronder vindt u één van de voorgestelde campagnebeelden (fotografie Gerald Van Rafelghem / www.gerald.be).

Mijn vraag : kan dit voor u ? Vindt u het aantrekkelijk, stijlvol, of eerder aanstootgevend en sexistisch ?

 

Share
Tags: