Evian…

Bericht door op nov 23, 2010 in Communicatie, Marketing | Geen reacties

evian

door  Emilie Delorge (Adam & Co)

Meer en meer bedrijven maken gebruik van het feit dat consumenten mee willen helpen bij het ontwerpen van producten. Mensen voelen zich zo meer betrokken bij het merk.

Vooral tijdens de feestdagen doen de grotere merken iets speciaals.
Bij Evian laten ze ieder jaar een beroemde ontwerper zijn eigen ‘Limited edition’ Evian-fles creëren. Christian Lacroix in 2007, Jean-Paul Gaultier in 2008, Paul Smith in 2009 en dit jaar is het de beurt aan Issey Miyake.

U kan nu ook zelf een evian-fles ontwerpen, er is keuze tussen 2 verschillende modellen en de uitvoermogelijkheden zijn beperkt maar qua orginaliteit kan het wel tellen. Geef toe: de familiefeestjes krijgen zo net dat tikkeltje meer.

Meer info via www.myevian.com

Leave a Reply

Contact Form Powered By : XYZScripts.com