Ik maak ook fouten…

eenvoud

Weet je wat ik bij een nieuwe klant als eerste aanleer? Zoeken naar de identiteit, en daar dan trouw aan blijven. Makkelijk toch? Zo koos ik voor mezelf het credo : “Oog voor eenvoud” Die eenvoud wil ik niet alleen vertalen naar de marketingstrategieën die we voor onze klanten ontwikkelen, maar evenzeer in de manier waarop wij ons als kantoor positioneren t.o.v. andere ‘marketeers’ die vooral met veel uiterlijk vertoon en poeha hun klanten willen overbluffen.

En toch… Ik moet vaststellen dat ik mij de voorbije weken in het functie van ons KORTwinkel-concept maar al te makkelijk liet verleiden om te poseren voor dag- en weekbladen. Streelt het ego, … maar is niet bepaald een toonbeeld van eenvoud of bescheidenheid. Op die manier zondig ik tegen mijn eigen credo, en creëer ik een imago dat niet aansluit bij de identiteit die ik beoog. Zo zie je maar : ik maak ook fouten…

Vanaf vandaag trek ik me dan ook weer graag terug achter de coulissen en laat ik het podium liever aan mijn klanten. Want zo hoort het.

PS : Met dank aan mijn liefdevolle doch kritische echtgenote om me tijdig in de spiegel te laten kijken. Handig toch, zo’n persoonlijke adviseur 🙂

Share