Een buitenkans : Benoit De Clercq

Benoit De Clerck

Branded Cinema. Kent u de term? Het is een marketingtool waarbij u uw merk/product/bedrijf/handelszaak op een hoogwaardige manier in een filmpje verwerkt.  De ultieme story-telling dus. Vakmanschap. En dus meestal gigantisch duur… Maar wij kunnen u een buitenkansje aanbieden 🙂

Als ‘peter’ van de Creatieve Starters heb ik het geluk enkele innovatieve ‘ruwe diamanten’ te mogen begeleiden. Zo sloot Benoit De Clercq zich onlangs aan tot de CreatievLINK. Benoit is een jonge ondernemer met een droom : Als jonge Vlaamse filmmaker met een opleiding filmregie (RITS) en enkele kortfilms op zijn naam wil hij dit jaar zijn eerste professionele kortfilm met als titel ‘1963’ draaien.

Koken kost geld. Filmen ook. Om zijn project te financieren wil hij een vijftal bedrijfsfilmpjes maken voor een budget van 5.000 euro. Neem het van me aan : dit is een buitenkans. Kijk hier maar eens tot wat Benoit De Clercq in staat is… Wie hiervoor interesse heeft, kan via ons een seintje geven.

Share