Wat kunnen we leren van Filliers?

Filliers lanceert de eerste Belgische GIN… Knap.

Wat hen vooral siert is de manier waarop Filliers deze innovatie koppelt aan vakmanschap en traditie. Een sterk staaltje story-telling maakt hun verhaal ook bijzonder geloofwaardig. Bouwen aan de toekomst, met een knipoog naar het verleden. Daar houdt de hedendaagse consument van. Bekijk hier het filmpje.

Filliers slaagt er met deze actie in de aandacht te krijgen voor hun product(en) en merk. De media pikt het verhaal maar al te graag op. Free publicity. Maar dan gaan ze grandioos in de fout… Want wat gebeurt er wanneer uw nieuwsgierigheid geprikkeld wordt en u meer wil vernemen? Tja, dan verwacht u verleid te worden via een boeiende website. En wat leest u op www.filliers.be…? Under construction… 🙁

Tja… Spijtig. Alweer. Marketing is een machine. Elk onderdeel is van belang. Door het ontbreken van een website valt de sterke communicatie van Filliers als een pudding in elkaar. Jammer. Ik had nochtans gehoopt er een ‘GIN-dugustatie-bon’ te vinden 🙂

Wordt vervolgd?

PS : ondertussen vernam ik dat de website nog even aan het ‘gisten’ is. Ons geduld wordt nog even op de proef gesteld, maar ik heb een sterk vermoeden dat het eindresultaat een ‘grand cru’ zal worden :-).

 

 

Share