Een digitaal marketingplan in 100 dagen

Deze week vertelde een graficus mij dat hij in 2013 een marketingcursus zal volgen omdat hij de taal van marketeers niet voldoende begrijpt… Ik moet bekennen dat zelfs ik, met mijn 20 jaar marketingervaring, mijn jonge collega-marketeers niet steeds begrijp. Sommigen maken er inderdaad een sport van om met de meest spectaculaire -bij voorkeur Engelse- termen te goochelen. Voor mij goochelen ze niet. Ze ontgoochelen. Een marketeer die niet in eenvoudige bewoordingen kan duidelijk

maken wat zijn doelstellingen en aanpak zijn, is een slechte marketeer. Punt. Daarom lees ik ook niet graag boeken over digitale marketing. Maar hier is een uitzondering : het boek ‘Een digitaal marketingplan in 100 dagen‘ van auteur Bert Van Wassenhove is een duidelijk, overzichtelijk en boeiend boek over de belangrijkste aspecten rond e-marketing. Een absolute aanrader met concrete tips, herkenbare voorbeelden en bedenkingen. Hier vindt u alvast een voorsmaakje : Een digitaal marketingplan in 100 dagen.

Share