NIET kiezen is verliezen

Is reclame weggegooid geld? Die vraag beantwoord ik heel concreet  tijdens mijn ‘toernee’ door Vlaanderen. Een belangrijke vraag, zo blijkt ook uit de eerste feedback. Het grootste gevaar bij zaakvoerders van kleine ondernemingen is dat zij bij gebrek aan middelen, tijd en kennis géén keuzes durven te maken en dus jaar na jaar blijven aanmodderen. Niet kiezen is dus verliezen. En ja, dan is reclame weggegooid geld. Herkenbaar ? Het geeft me veel voldoening om elke avond (met kapotte stembanden :-)) na te kaarten met de aanwezigen. Blijkbaar geeft deze sessie dankzij de vele eenvoudige voorbeelden (voor één keer niet van multinationals zoals Coca Cola, Apple, Starbucks, enz…) weer ‘goesting’ en houvast. Het zit hem inderdaad vaak in de details. Haalbare verbeteringen. Optimaliseren van wat er reeds is. En… een duidelijk en herkenbaar verhaal. Ook in uw buurt is vast en zeker nog een infosessie. Een overzicht van de lokaties en mogelijkheid tot inschrijving vindt u op : http://www.unizo.be/actua

Ik hoop u op één van de vele avonden te ontmoeten.

Share