Kurt ostyn

Uw product of dienst op de meest doeltreffende manier bij de juiste doelgroep brengen. Dat is marketing. Daar help ik u graag mee: een visie en marketingstrategie ontwikkelen, en ervoor zorgen dat deze goed wordt uitgevoerd. Met oog voor eenvoud.

Voor sommigen ben ik een consultant die de weg uitstippelt, voor anderen ben ik vooral een belangrijk klankbord. Als marketingadviseur wil ik vooral meebouwen aan de succesvolle toekomst van mijn klanten : ondernemers, handelaars, organisaties, overheden… Neutraal en onafhankelijk.

EENVOUD. Dit is de essentie van m’n marketing-aanpak. Dure woorden, ingewikkelde termen, complexe strategieën… ze zijn niet aan mij besteed.

Samen met een jong en dynamisch team junior marketingadviseurs,  bouw ik mee aan uw toekomst, vanuit een professionele marketingvisie en -strategie, en ga met u op zoek naar de juiste professionals om deze strategie uit te voeren.

Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers of organisaties die ‘te groot’ zijn om geen actief marketingbeleid te voeren, maar ‘te klein’ om hiervoor een eigen afdeling op te richten.

Ik zie er naar uit om kennis met u te maken.

Hartelijke groeten,
Kurt Ostyn – 0473 560 533

 


 

Kurt Ostyn begeleidt, inspireert en motiveert als onafhankelijk marketingadviseur ondernemers, handelaars en beleidsmakers. Ook als gastspreker laat hij zijn publiek op een geanimeerde manier kennis maken met de vele kansen die de snel veranderende wereld biedt : vervrouwelijking, vergrijzing, beleving, sociale media, e-commerce, enz…  Hij deelt zijn kennis en inzichten via lezingen, boeken, columns en zijn populaire blog marketingadviseurs.be.

Kurt Ostyn startte zijn loopbaan in 1991 bij de houtgroep Cras, waar hij verantwoordelijk werd voor de marketing-uitbouw van het tuinhoutmerk Collstrop. Na precies 10 jaar stapte hij in een Braziliaans FSC avontuur. Zonder succes. Dankzij zijn kennis uit de houtbranche, zijn ervaring inzake duurzaam bosbeheer, en zijn marketingpassie werd hij in 2002 door WWF Belgie als marketeer ingehuurd om de bekendheid van het FSC-label te vergroten bij zowel papier- als houtindustrie alsook de consument. Met succes. Sinds 2003 richt Kurt Ostyn zich uitsluitend tot het verlenen van marketingadvies aan handelaars, KMO’s, overheden, scholen en andere organisaties. Zijn devies : oog voor eenvoud.

 Kurt Ostyn is gehuwd en vader van 4 dochters. Hij woont en werkt in Kortrijk.